B&R Bouwgroep – Luware contactcenter
B&R Bouwgroep, met haar hoofdkantoor in Arendonk, is één van de snelst groeiende bouwondernemingen van België. De groep telt meer dan 20 bouw gerelateerde bedrijven verspreid over heel Vlaanderen en biedt werk aan meer dan 800 medewerkers.
Het succes van B&R steunt op samenwerking van verschillende dochterbedrijven met elk hun specialisatie.
B&R ondersteunt zijn dochterbedrijven maximaal, zodat elke onderneming zich individueel kan focussen op waar het sterk in is: het leveren van vakmanschap aan hun klanten.
Kwaliteit, flexibiliteit en professionaliteit
Een deel van de kwaliteit die we als bouwgroep willen bieden, zit in het contact met onze klanten en partners. “We willen hen zo snel en zo goed mogelijk te woord staan”, zegt Tom Wuyts.
Daarom hebben we onze telefonie oplossing onder de loep genomen en gekeken hoe deze het best kan aansluiten bij de behoefte van ons bedrijf, onze medewerkers en onze klanten.
"Hello.be heeft ons goed begeleid en er voor gezorgd dat we een vlekkeloze overgang hebben kunnen maken naar deze nieuwe manier van communiceren."
Professionaliteit en flexibiliteit zijn 2 zaken die voorop staan voor ons. We willen onze medewerkers een zo eenvoudig mogelijke tool bieden om te bellen, zonder aan de kwaliteit van onze dienstverlening te moeten inboeten.
Teams als cloud telefonie oplossing was voor ons al snel een uitgemaakte zaak, maar we misten heel wat contactcenter features die onze onthaalmedewerkers echt nodig hebben.
Onze onthaalmedewerkers krijgen dagelijks heel wat oproepen binnen voor onze verschillende dochterbedrijven. Belangrijk is om snel te kunnen zien voor welk dochterbedrijf gebeld wordt en snel te kunnen zoeken naar beschikbare medewerkers.
De meerwaarde van contactcenter software
Het zoeken naar beschikbare medewerkers om door te verbinden gaat vlot vanuit dezelfde interface. Je ziet meteen wie beschikbaar is en wie niet. Ook kunnen we zeer makkelijk de agenda raadplegen van een medewerker met wie we willen doorschakelen en snel een bericht sturen met alle details van de beller indien men niet beschikbaar is.
De rapportage in Luware geeft ons ook een goed beeld van het aantal oproepen per bedrijf, hoeveel oproepen er zijn aangenomen, gemist, etc … Dat maakt het ons gemakkelijk om een beeld te krijgen van drukke momenten, zodat we hier gepast op kunnen inspelen indien nodig
Klaar om écht het verschil te maken?
Maak kennis met onze aanpak… Laat ons vandaag nog van start gaan!