Persoonlijke telefonie settings – centraal beheerd

Sinds kort is het mogelijk om persoonlijke settings in Teams Phone system aan te passen op administrator niveau.
Dit betekent dat de beheerder van de Teams omgeving zelf kan ingrijpen en persoonlijke user settings kan aanpassen.
Een medewerker is bijvoorbeeld ziek of een tijdje afwezig, maar heeft zijn doorschakeling niet aangezet of foutief ingesteld. Vroeger kon enkel de gebruiker deze settings aanpassen. Nu kan de beheerder van elke gebruiker deze instellingen centraal aanpassen.
Meer weten over cloud telefonie met Teams?

Aanvullende informatie abonnementen

  • Al onze mobiele abonnementen met onbeperkt bellen / SMS / MMS kunnen binnen Belgie onbeperkt naar vaste lijnen en GSM nummers bellen. Servicenummers en betaaldiensten zijn uitgesloten. SMS / MMS kan onbeperkt naar Belgische GSM nummers. SMS servicediensten zijn uitgesloten.
  • Mobiele data is bruikbaar in alle landen van zone 1 (*).
  • Mobiele abonnementen Bonjour en Hello hebben ook onbeperkt bellen / SMS / MMS in zone 1*. Dit geldt vaste lijnen en GSM nummers. Servicenummers en betaaldiensten zijn uitgesloten. Andere abonnementen kunnen dit toevoegen aan € 7,50 per maand.

Zone 1: België, Bulgarije, Kroatië, Cyprus, Tsjechië, Denemarken, Estland, Finland, Frankrijk, Duitsland, Griekenland, Hongarije, IJsland, Ierland, Italië, Letland, Litouwen, Luxemburg, Malta, Nederland, Noorwegen, Polen, Portugal, Roemenië, Slowakije, Slovenië, Spanje, Zweden, Verenigd Koninkrijk

(*) Op al onze mobiele abonnementen zijn aparte voorwaarden en tarieven van toepassing. Deze vind je hier.